Wat te doen in geval van nood?

Wanneer je een tot in de puntjes verzorgde reis maakt is het erg prettig dat je, in geval van nood altijd geholpen kunt worden door een ervaren reisspecialist. Onze kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.30 uur. Gedurende deze dagen/tijden staan wij natuurlijk voor je klaar en kun je ons altijd bereiken.

Heb je buiten onze kantoortijden dringend (tot 72-uur voor vertrek) hulp nodig? Dan is onze 24-uurs nooddienst bereikbaar om jou te ontzorgen op het gebied van calamiteiten, storingen, vertragingen en spoedboekingen. Om iedereen te kunnen helpen op het juiste moment werkt onze 24-uurs nooddienst met een zelf-screeningsformulier. Wij leggen graag aan je uit hoe dit werkt in deze PDF.

Wil je gelijk naar het formulier? Klik dan hier.

 

What to do in case of emergency?

When you're planning a trip, it's nice to know you can always rely on an experienced travel specialist to help you out in case of an emergency. Our office hours are from Monday to Friday from 09.00 to 17.30 hours. During these days/times we are always there for you and you can always reach us.

Do you need urgent assistance outside our office hours (up to 72 hours before departure)? Then our 24-hour service is available to relieve you of any concerns regarding emergencies, disruptions, delays and emergency bookings. To be able to help everyone at the right time, our 24-hour service works with a self-screening form. We are happy to explain how this works in this PDF.

Would you like to go directly to the form? Please click here.