Zakenreizen op maat

Of je nu op zoek bent naar een vliegticket, accommodatie, huurauto of transfer, visa of een parkeerplaats op Schiphol, wij hebben het én regelen het voor je. Wij bieden tal van online én offline diensten aan waarmee je zonder zorgen en zonder stress op zakenreis kunt. Ook adviseren wij graag bij het opstellen van je reisbeleid en bovendien bewaken we je reisbudget.

 

Een greep uit onze producten en diensten:

Online Bookingtool:
In UBI boek je zelf met enkele muisklikken vluchten, huurauto's, taxi's, hotels én internationale treinen. UBI houdt daarbij rekening met je reisbeleid én persoonlijke voorkeuren. Lees hier meer over online boeken met UBI. 

Expense Management:  
Wij weten hoe belangrijk het is om alle reisuitgaven bij te houden. Daarom helpen we onze klanten met het juiste expense management-proces. Cijfers doorgronden hoeft niet vervelend te zijn. Neem contact met ons op om te bekijken wat voor jouw handig werkt. Zo beheer je jouw reisuitgaven gestroomlijnd. 

Mobiele App:  
Je actuele, persoonlijke mobiele reisgezelschap voor onderweg. De app is te gebruiken in combinatie met onze online bookingtool UBI waardoor je eenvoudig en snel je vlucht, autohuur en hotel kunt boeken op je mobiele telefoon. 

Riskmanagement:
Duty of Care, oftewel zorg & zekerheid onderweg. Als werkgever heb je een zorgplicht naar je werknemers, ook tijdens de zakenreis. Het op afstand managen van risico’s is complex. Immers er kan sprake zijn van politieke onrust, geweld, natuurrampen of je krijgt onbedoeld te maken met lokale autoriteiten en wetgeving. In samenwerking met Crisis Assistance Plus (CAP™) biedt Uniglobe Attent Business Travel een alles omvattende ‘Duty of Care’ oplossing. Zo informeren we je vooraf over mogelijke risico’s en bemiddelen we bij calamiteiten ter plaatse.

24-uurs nooddienst:
Wanneer je een tot in de puntjes verzorgde reis maakt is het erg prettig dat je, in geval van nood geholpen kunt worden door een ervaren reisspecialist. Onze kantooruren zijn van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur. Gedurende deze dagen/tijden staan wij natuurlijk voor je klaar en kun je ons altijd bereiken. Heb je buiten onze kantoortijden dringend (tot 72-uur voor vertrek) hulp nodig? Dan is onze 24-uurs nooddienst bereikbaar om jou te ontzorgen op het gebied van calamiteiten, storingen, vertragingen en spoedboekingen. Om iedereen te kunnen helpen op het juiste moment werkt onze 24-uurs nooddienst met een zelf-screeningsformulier. Lees hier meer. 

Reporting:  
Hoe zorg je ervoor dat je maximaal rendement haalt uit je zakelijke reiskosten en tegelijkertijd oog houdt op je reisuitgaven? Met onze travel management rapportages geven we je inzicht en controle over alle bestedingen én besparingen. Daarnaast bieden wij volledige transparantie in de reisuitgaven, waardoor alle kosten beheersbaar zijn voor jou als bedrijf. 

Duurzaamheid:
Door middel van ons Eco Label kunnen we laten zien wat de minst milieubelastende manier is om van A naar B te reizen. We brengen alle opties in kaart en vervolgens laten we voor elke aanbieder zien in welke categorie hun aanbod valt. We hebben drie categorieën: rood, oranje en groen. Ga je voor groen, dan kies je voor een meer milieuvriendelijke optie dan wanneer je kiest voor een aanbod met het oranje of rode label.  

Ook kun je ervoor kiezen om CO2 uitstoot te compenseren. Dit was nog nooit zo eenvoudig. Lees hier meer over duurzaam reizen.  

 

Meer informatie?

Wij hebben een uitgebreid informatiepakket samengesteld. Indien je deze wenst te ontvangen, verzoeken wij je onderstaand formulier in te vullen en te verzenden. Heb je een vraag of wens je een kosteloos informatief gesprek? Neem dan gerust contact met ons op.